Baliikkk Kampung....  

Wednesday, August 26, 2009

hehehehe...semlm dpt tiket balik kampung...13hb ni..waaa best lol dpt balik kampung lelame sket..insyaAllah maybe arround 2 weeks duk uma or xbalik kl daa..heheheh..ape yerp aktiviti aku ni bile balik kampung nie? rase2 nye bulan ramadhan ni aku suke merempit gi bazar cri ikan bakar jeee same ngan akak aku..hehehe..baju raye xbeli lagi nie.. maybe xsempat beraye laa aku nan baju raya baru...xmcm dayah tuu da 12 pasang menanti sempena raya...aku heran jugak kawan aku sorang ni...tetiap tahun baju rayer dia mesti 10pasang ke atas..aiseeeyyymeng sape jdi laki dia nnt mau kopak bile rayee....wakakak..ampun Gayah...namemu ku mention kn di sini..hehehe..

pape to all selamat berpuasa..



AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ Baliikkk Kampung....

 

Design by ¨‘°ºO♥•Â•n•n•ï•ê•♥Oº°‘¨ @ 2009